۸ نکته برای کپشن نویسی حرفه ایی در اینستاگرام

کپشن نویسی حرفه ای اینستاگرام
  • برای مخاطب هدف خود کپشن بنویسید

بالای ۲۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد. اما شما باید کپشنی بنویسید که مخاطب هدف خود را پیدا کنید. برای مثال اگر در حوزه ی پوست و زیبایی فعالیت دارید، مخاطب هدف شما کسانی هستند که علاقه مند به سلامت پوست و زیبایی هستند.

  • کپشنی بنویسید که خواندن آن آسان باشد

باید در نظر بگیرید که کاربران، کپشن های طولانی و پیچیده را نمیخوانند. بنابراین باید کپشنی بنویسد که کوتاه و قابل فهم باشد.

کپشن نویسی حرفه ای اینستاگرام
  • از کپشن اینستاگرام برای اشتراک گذاری صدای برند خود استفاده کنید.

کپشن اینستاگرام وسیله ی خوبی برای افزایش آگاهی افراد از برند شما است. بنابراین کپشنی بنویسید که اطلاعات افراد از برند شما را افزایش دهید.

  • ابتدا درمورد مسائل مهم بنویسید

بر اساس تحقیقات مایکروسافت، میزان توجهی که افراد به کپشن ها میکنند بطور میانگین ۸ ثانیه است. بنابراین شما باید مسائل مهم را در خط های اول کپشن بنویسید.

کپشن نویسی حرفه ای اینستاگرام
  • آگاهانه از کپشن ها استفاده کنید

از کپشن هایی استفاده کنید که با تصویر و کپشن شما مرتبط است. شما مجاز به استفاده از ۳۰ هشتگ هستید. استفاده از کپشن های بی ربط، باعث میشود اینستاگرام شما را جریمه کند.

  • استفاده از جملات فراخوان به عمل در کپشن

جملات فراخوان به عمل، جملاتی هستند که کاربر را به انجام عملی دعوت میکند. جملاتی مانند « همین الان خرید کن» « لینک در بیو را کلیک کنید» از جملات فراخوان به عمل هستند.

کپشن نویسی حرفه ای اینستاگرام
  • در کپشن از کاربران درخواست مشارکت کنید

از جملاتی استفاده کنید که مخاطب را تشویق به لایک، تگ، کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری با دیگران بکند.

  • از تجربیات مشتریان بعنوان کپشن استفاده کنید

۹۰ درصد از افراد از تجربیات مشتریان قبلی برای تصمیم گیری در خرید استفاده میکنند. از طرف دیگر اعتماد افراد به برند شما را افزایش میدهد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.